Sivun näyttöjä yhteensä

torstai 12. helmikuuta 2015

Tuumasta toimeen

Piti ihan sivua varten luoda oma blogi...sivulla saatan joskus tehdä arvontoja ja facebookin sääntöjen mukaan voittajaa ei saa julkaista sivun seinällä.
Samat kuvat laitan myös tänne, mutta jutut voi olla erit...
Tervetuloa kaikille lukemaan blogia..

Olen neulonut nyt innolla sukkia, sitä mukaa kun olen kivuilta pystynyt neulomaan.
Useat sukkaparit on pyöröiltä pudonnut peräkkäin..
Joulukuussa päätin, että alan kutomaan itselle kesäsisiä sukkia Novitan kotiväki huvila langasta..ohje löytyi moda 4/2014 ja säädin sitten sukkapuikoilta ohjeen magicloopilla.
Vaikka sukan teräosaan vähensin silmukoita tuli sukista liian leveät ja numeroa liian isot..



Seuraavaksi otin esille Katian Candy lankaa ja päätinpä vihdoinkin opetella tiimalasi kantapään..apuja löysin arkimamman arkiralli blogista ja videosta..sitten aloin pähkäilemään missä vaiheessa aloitan kantapään..no mun logiikalla ajateltuna jos molemmat ohje avut oli varresta varpaisiin..ja koska mä tein varpaista varteen sukkia..niin tietenkin ajattelin kantpäätä käänteisessä järjestyksessä ja teräosa oli jalkapohjan mittainen eli 22cm aloitin kantapäätä..kun kantapää oli molemmissa sukissa valmiit..ihmettelin tuleepa ison näköiset sukat..en viitisnyt purkaa vaan tein myös varren..ja niinhän siinä kävi mun 36 numeron sukista tuli 41-42 numeron sukat..

Nyt on sitten uusi yritys pyöröillä ja ehkä nyt saan itselle ne kesäsukat...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä kommenttina puumerkki käynnistä